Тема уроку: «Досліджуємо лід»
(тиждень 16. Головне про Арктику та Антарктику) Мета Формувати в учнів знання про лід, практичним шляхом ознайомити їх з його властивостями та особливостями різних видів льоду, розвивати сенсорні уміння та мислення. |
Інтегрований курс «Я досліджую світ», 1 клас
Тема тижня: Ми - мандрівники Назва вправи: Створення карти подорожі Діти вчаться: орієнтуватися на великій площині; відтворювати задані предмети; розвивати візуальну пам'ять, дрібну моторику руки; розвивати конструктивні здібності. Основні завдання: Закріпити знання про важливість карти для здійснення подорожі. Вчити складати маршрут подорожі. Вчити користуватися масштабом карти. Закріпити знання про природні об’єкти України. Вчити взаємодіяти в команді. |
Інтегрований урок з елементами лялькового театру.
Мета: – предметні компетентності: ознайомити учнів з різновидами лялькового театру (пальчиковий, лялька-рукавичка, великі ляльки) розвивати вміння складати змістовні речення та короткі оповідання, активізувати словник і мовну діяльність англійської мови; – ключові компетентності: закріплювати знання дітей про усну народну творчість, розвивати творчі здібності, образне мислення; розвивати моторику малих м’язів рук; удосконалювати вміння працювати з ножицями, клеєм, дотримуватися техніки безпеки. – комунікативна: розширювати словниковий запас учнів; вчити товаришувати, працювати в групах, в парах; розвивати здатність успішно користуватися різними видами мовленнєвої діяльності. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |