Показано материалов: 1-13
У зв'язку із прийняттям законів України «Про добровільне об'єднання територіальних громад», «Про співробітництво територіальних громад» та внесенням змін до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» виникла необхідність організаційних змін у проведенні атестації педагогічних працівників навчальних закладів сіл, селищ, міст, які увійшли до об'єднаних територіальних громад. |
Про затвердження Типового положення Відповідно до частини четвертої статті 54 Закону України "Про освіту", частини першої статті 32 Закону України "Про дошкільну освіту", частини першої статті 27 Закону України "Про загальну середню освіту", статті 25 Закону України "Про позашкільну освіту", частини четвертої статті 45 Закону України "Про професійно-технічну освіту", частини четвертої статті 48 Закону України "Про вищу освіту" та з метою стимулювання цілеспрямованого безперервного підвищення рівня професійної компетентності педагогічних працівників, росту їх професійної майстерності наказую: |
Пам’ятку складено відповідно до вимог |
. |
1. Підготовка вчителя до уроку:
|
Характеристика директора школи Характеристика заступника директора школи |
. |
Система призначена для проведення атестації педагогічних працівників.
Атестація проводиться з метою встановлення відповідності рівня кваліфікації педагогічних працівників вимогам, що пред'являються до кваліфікаційних категорій (першої або вищої) або підтвердження відповідності педагогічних працівників займаним ними посадам на основі оцінки їх професійної діяльності. Основними завданнями атестації є: • стимулювання цілеспрямованого, безперервного підвищення рівня кваліфікації педагогічних працівників, їх методологічної культури, особистісного професійного зростання, використання ними сучасних педагогічних технологій; • підвищення ефективності та якості педагогічної праці; • виявлення перспектив використання потенційних можливостей педагогічних працівників; врахування вимог державних освітніх стандартів до кадрових умов реалізації освітніх програм при формуванні кадрового складу освітніх установ; • визначення необхідності підвищення кваліфікації педагогічних працівників; • забезпечення диференціації рівня оплати праці педагогічних працівників.
З 01.09.2014 року розпочинається впровадження обласного науково-педагогічного проекту "Електронна атестація Педагогічних працівників".
|
Оформляємо портфоліо учителя
Відпустка закінчується і педагогам вже пора подумати про оформлення свого портфоліо. Сподіваюсь ця збірка титульних сторінок допоможе створити Ваш шедевр! Формат: jpg (1 psd) / Мова: укр. / Кількість: 12 / Розмір: 48,8 Мб Автор: AnaTol2010 |
Стаття з журналу "Учитель початкової школи" №1, 2014
Роз'яснення з найтиповіших проблемних ситуацій Автор: Ольга Малишева |
При проведенні атестації слід керуватись кваліфікаційними характеристиками педагогічних працівників, для яких установлені кваліфікаційні категорії
ВИДИ АТЕСТАЦІЇ ТА ЇЇ ПЕРІОДИЧНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНІ КАТЕГОРІЇ ТА ПЕДАГОГІЧНІ ЗВАННЯ ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО КВАЛІФІКАЦІЙНИХ КАТЕГОРІЙ ТА ПЕДАГОГІЧНИХ ЗВАНЬ |
9.1. За результатами атестації керівник навчально-виховного закладу, органу державного управління освітою видає наказ, який у тижневий строк доводиться до відома атестованого, колективу та подається в бухгалтерію для нарахування педагогічному працівникові заробітної плати згідно із встановленим посадовим окладом (ставкою заробітної плати) з дня прийняття рішення атестаційної комісії. При зміні місця роботи педагогічному працівникові атестаційний лист є підставою для тарифікації його за новим місцем роботи.
|
АТЕСТАЦІЙНИЙ ЛИСТ
1. Прізвище, ім'я, по батькові___________________________________ 2. Рік народження__________________3. Освіта_____________________ 3. Спеціальність за дипломом_____________________________________ 4. Стаж безпосередньої педагогічної роботи_______________________ 5. Місце роботи__________________________________________________ 6. Посада________________________________________________________ 7. Державні нагороди, звання_____________________________________ |