Мета: Систематизувати знання учнів про дорожні знаки і їхні групи, правила |
Батьками не народжуються, ними стають, поступово цьому навчаючись. Коли чоловік та жінка стають батьками й збираються виховувати дітей, багато факторів впливають на те, як вони це будуть робити. Це і досвід з сім'ї, з якої кожен походить, і внутрішній стан, і стосунки у шлюбі, і вплив батьків (ба-бусь і дідусів). Але головне, що буде впливати найбільше, це пам'ять про те, як цих молодих батьків виховували їх батьки. |
Друзі з садочку, школи або університету, друзі-сусіди, друзі з футбольного або танцювального гуртка. Які цінність дружніх стосунків і рівень нашої готовності приймати інших, відмінних від нас людей? Чи можливо “навчити” дружити і чи потрібно? Журналістка “Нової української школи” дізнавалася в педагогів і психологів, що значить дружба в житті дитини. |
18 грудня, Верховна Рада ухвалила так званий закон про антибулінг. За це рішення проголосували 228 депутатів. |
Коротке, зрозуміле, вичерпне і яскраве пояснення для батьків першокласників про Нову українську школу — вчителю на замітку Нова українська школа — це назва реформи загальної середньої освіти, яку зараз реалізовує Міністерство освіти і науки спільно з сотнями вчителів і управлінців з освіти по всій Україні. Нова українська школа — це освіта нових сенсів, дитиноцентризму і поваги до кожної людини. |
Аби надати повноцінну психологічну допомогу дітям, які опинилися у стресогенній ситуації, фахівці психологічної служби мають враховувати вплив стресогенних чинників |
Поради для налагодження комунікації зі складними батьками, які звикли звинувачувати вчителів у поразках дітей. |
Один зі страшних снів батьків – отримати телефонного дзвінка, в якому повідомляється, що їх дитина побила когось чи образила. Найчастіше про це інформує класний керівник, соціальний педагог чи батьки ображеного учня. Складно правильно зреагувати на таке повідомлення. Важко зрозуміти, кому вірити та як себе поводити, коли запущено конфліктний сценарій у стосунках між дітьми. |
Насильство в школі – буденна реальність для багатьох людей в усьому світі. Переслідування, знущання, погрози он-лайн, образи – все це має негативний вплив на школяра та його успіхи в навчанні. Що стоїть за насильством у школах і що можна зробити аби зупинити його, учні можуть дізнатися на тренінгах, які проводяться на уроках основ здоров’я або у старшій школі на виховних годинах. |
Молодші школярі повинні неодмінно звертатися за допомогою до дорослих - вчителів і батьків. Допомога дорослих абсолютно необхідна і в будь-якому іншому віці, особливо якщо дії кривдників можуть завдати серйозної шкоди фізичному та психічному здоров'ю. |
Людину, яку вибрали жертвою і яка не може постояти за себе, прагнуть принизити, залякати, ізолювати від інших різними способами. Найпоширенішими формами булінґу є: |
Практично в кожному класі є учні, які стають об’єктами глузувань та знущань, а також агресори, які є ініціаторами булінґу. |
Характерною ознакою булінґу є довготривале «відторгнення» дитини її соціальним оточенням. |
Перехід учнів з початкової школи в середню справедливо вважається кризовим періодом. Багаторічні спостереження педагогів і шкільних психологів свідчать про те, що цей перехід неминуче пов'язаний зі зниженням успішності, хоч і тимчасовим. Учень звик до певних порядків початкової школи і потрібен час, щоб пристосуватися до нового темпу і стилю життя |
Час навчання у початковій школі часто розглядається, як відносно спокійний період, під час якого фізичний, психічний та соціальний розвиток дитини відбувається поступово та рівномірно. Багато педагогів звикли застосовувати до першокласників ті ж прийоми та методи навчання, як і до учнів 4-го класу. |
Практичні поради з виявлення та нейтралізації негативного впливу кібербулінгу на дитину.
|
Шаблон-анализатор "Проверка техники чтения в 1 классе" (автоматический анализ техники чтения класса)
. |
. |
. |
. |
. |
Як показує саме життя, дитина може спостерігати різні стосунки між рідними, близькими, знайомими, сусідами. Але виховання співпереживання та альтруїзму, які необхідні в дружбі, перш за все відбувається шляхом спостереження дитини за спілкуванням у самій сімї та з друзями дорослих. |
Незважаючи на особистий, індивідуальний характер емоцій, вони також мають вікові особливості, спільні для певного віку. Молодший шкільний вік у психології називають періодом афективного реагування, тобто просто кажучи, саме молодші школярі найбільшою мірою схильні до переживань. |
Педагоги зустрічаються з батьками першокласників перед початком навчального року. Доречніше за все проводити таку зустріч-збори наприкінці серпня. Учитель використовує перші збори для того, щоби познайомитися з батьками, налаштувати родину на необхідність спілкування зі школою, педагогами, створити оптимістичний настрой на навчальну діяльність, зняти страх родини перед школою. |
Мета: визначення кола проблем у взаємостосунках батьків і дітей, підвищення самооцінки; знаходження способів вирішення конфліктів. |