. |
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 15 серпня 2011 р. № 872 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах» у закладах загальної середньої освіти введено посаду асистента вчителя. В інклюзивних класах вводиться посада асистента вчителя загальноосвітнього навчального закладу з розрахунку одна штатна одиниця на один клас. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
Програма спільної взаємодії батьків, дітей і вчителів. |
Що таке інклюзивна освіта? Чому вона важлива для дітей з особливими потребами? Які нововведення передбачені змінами до Типових штатних нормативів ДНЗ, що набули чинності 29 червня 2016 року? |
Інклюзивне навчання. Досягнення учня. Розробка портфоліо. |
|
Матеріал згруповано тематично та показано наочно
|
Книжка-альбом є матеріалом для розвитку дитини, |
|
Деякі автори використовують і такі словосполучення, як моторний тип розвитку, діти з підвищеною активністю. За даними спеціалістів, майже половина дітей страждає на так звану гіперактивність. Не лише у нашій країні, а й по всьому світу кількість таких дітей постійно збільшується. Якщо дитина гіперактивна, то труднощі спіткають не лише її, а і її оточення: батьків, однокласників, учителів... Такій дитині необхідна своєчасна допомога, інакше в подальшому може сформуватися асоціальна і навіть психопатична особистість: відомо. Що серед малолітніх правопорушників значний відсоток становлять гіперактивні діти. |
Коригувати рухи і дії відповідно до поставлених завдань , тренувати рухові функції пальців рук, використовуючи вправи , які вимагають узгоджених дій обох рук; розвивати зорове, сенсорне сприймання, можливості самостійно осмислювати послідовність виконання роботи, виборчу і тривалу зосередженість на одному об’єкті; сприяти розвитку дрібної моторики шляхом виконання вправ у техніці «Ниткопис», роботі з круп’яними виробами; виховувати естетичний смак, згуртованість, вміння самостійно працювати.
|
Для розвитку України в напрямку відкритого, демократичного суспільства важливим є забезпечення основних прав людини, зокрема права на рівний доступ до якісної освіти дітей з особливими потребами.
Національна доктрина розвитку освіти наголошує, що держава зобов’язується забезпечувати підтримку дітей з ООП. |
Про розвиток дрібної моторики говорилося багато. Але чомусь усі акцентують увагу на тому, що дитині це знадобиться тільки для того, щоб потім красиво писати. Але ж писати — це ще так не скоро! До того, як дитина піде до школи, мине шість років! Тоді чому люди вигадали знамениту пальчикові ігри «Сорока-Ворона», «Дружна сімейка» тощо - для зовсім, маленьких дітей. |
Мета: Вчити учнів розрізнювати звуки с-ш за артикуляцією, на слух, у вимові та на письмі; удосконалювати навички звуко-буквенного аналізу слів. Розвивати фонематичні процеси, просторову орієнтацію, мислення, увагу; працювати над лексико-граматичною будовою мови; розвивати зв'язне мовлення учнів. |
Учні 6-7 років класів ІПК мають різні вади звуковимови. Часто їх причиною виступають порушення будови органів артикуляційного апарату. З такими дітьми треба проводити артикуляційну гімнастику. Це необхідно для того, щоб сформувати потрібні рухи органів артикуляції, внести корекцію в неправильно сформовані рухи, виробити вміння приймати дану позицію язика, утримувати її, переключатися з однієї артикуляційної позиції на іншу. |
Тема: Диференціація кінетично схожих букв б-д |
Своевременная систематическая психолого-медико-педагогическая помощь дошкольникам с нарушениями в развитии, консультативно-методическая поддержка их родителей, социальная адаптация ребенка и формирование у него предпосылок к учебной деятельности осуществляются в системе образования, здравохранения и социальной защиты |
1. Порушення образу «Я» — неадекватна самооцінка, незадоволена потреба у визнанні, підвищена образливість, негативізм, егоцентризм. |
. |