В категории материалов: 10
Показано материалов: 1-10


.

ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА | Просмотров: 1854 | Загрузок: 176 | Добавил: yrok | Дата: 04.08.2020 | Комментарии (0)

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 15 серпня 2011 р. № 872 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах» у закладах загальної середньої освіти введено посаду асистента вчителя. В інклюзивних класах вводиться посада асистента вчителя загальноосвітнього навчального закладу з розрахунку одна штатна одиниця на один клас.

ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА | Просмотров: 1972 | Загрузок: 0 | Добавил: yrok | Дата: 04.08.2020 | Комментарии (0)

.

ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА | Просмотров: 1785 | Загрузок: 139 | Добавил: yrok | Дата: 27.07.2020 | Комментарии (0)

.

ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА | Просмотров: 2319 | Загрузок: 435 | Добавил: yrok | Дата: 19.11.2017 | Комментарии (0) Автор: Кубаленко Людмила Петрівна

Програма спільної взаємодії батьків, дітей і вчителів.

Методичний порадник | Просмотров: 1958 | Загрузок: 427 | Добавил: np927793 | Дата: 18.11.2017 | Комментарии (0) Автор: Попова Наталя Анатоліївна

Що таке інклюзивна освіта? Чому вона важлива для дітей з особливими потребами? Які нововведення передбачені змінами до Типових штатних нормативів ДНЗ, що набули чинності 29 червня 2016 року?

ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА | Просмотров: 5958 | Загрузок: 0 | Добавил: yrok | Дата: 20.07.2016 | Комментарии (0)

Інклюзивне навчання. Досягнення учня. Розробка портфоліо.

ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА | Просмотров: 4686 | Загрузок: 866 | Добавил: olenastanovska | Дата: 17.04.2016 | Комментарии (0) Автор: Становська Олена Борисівна

Книжка-альбом є матеріалом для розвитку дитини, 
віком від 4 до 8 років. До неї входять сторінки із 
шаблонами, розмальовками для дошкільняти (учня), 
вірші про довкілля, зрозуміле, близьке і цікаве.
Посібник може бути використаний батьками, 
вихователями, вчителями початкових класів.

ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА | Просмотров: 1999 | Загрузок: 734 | Добавил: nikonenko1505 | Дата: 14.10.2015 | Комментарии (0) Автор: Маєвська М.І.

  • доступно засвоювати матеріал програми;

  • набувати досвіду загальноосвітньої і математичної діяльності;

  • розвивати математичні здібності;

  • помічати свої успіхи;

  • позитивно ставитися до навчання;

  • учитися із задоволенням;  

    учителям, які здійснюють супровід:

  • виконувати вимоги навчальної програми;

  • навчати учнів із врахуванням їхніх пізнавальних можливостей;

  • здійснювати процес навчання з використанням сучасних освітніх методик;

  • заощаджувати особистий час у процесі підготовки до уроків;

  • організувати самостійну роботу і контролювати її;

  • відчувати задоволення від успіхів у загальному й математичному розвитку своїх учнів;  

ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА | Просмотров: 3336 | Загрузок: 877 | Добавил: nikonenko1505 | Дата: 14.10.2015 | Комментарии (0)