|
Дане талант-шоу рекомендовано для проведення в початкових класах і має на меті підтримувати і розвивати таланти дітей, сприяти їх творчій самореалізації; підвищувати художній і виконавський рівень учасників, розвивати художньо-естетичні смаки, виявляти обдарованих дітей; стимулювати пізнавальну активність, розвивати самостійність та креативність мислення, збагачувати словниковий запас, виховувати бажання бути чуйними і уважними до своїх товаришів.
|
Тема нашої секції: «Підготовка дітей-лідерів (ігротехніків) для роботи вожатими в тимчасових дитячих закладах відпочинку». Чому саме така тема? 5 років поспіль ми, педагоги Центру дитячої та юнацької творчості «Гармонія» Довгинцівського району навчаємо ігротехніків з числа підлітків-лідерів загальноосвітніх навчальних закладів та нашого центру. |
. |
Ведуча 1. Доброго дня, дорогі друзі! Ми раді вітати вас у нашій бібліотеці. А скажіть, ви не знаєте, чому це небо таке синє-синє, а хмарки в ньому пливуть такі біленькі? Чому так рано прокидається сонце? А коли настає йому час іти на спочинок, воно аж ніяк не хоче лягати спати? Чому в нічному небі так мерехтять зорі, а місяць так пильно розглядає себе в тихому дзеркалі ставу? Чому крізь густу стіну хлібів так ласкаво й ніжно посміхаються сині очі волошок? Вірно! Літо прийшло! |
Звучить весела фонограма для дітей. Ведуча запрошує гостей до залу. Ведуча "1": Добрий день, дорогі друзі! Добрий день! Правда, чудова ця фраза? Вона нас з вами зближує зразу Сьогодні, гадаємо, якраз буде вчасно, Щоб був у вас дійсно чудовий настрій, Упоравшись з ділом, хіба вам не варто Зустрітись з дотепом, піснею, жартом! |
Цікаве таборування
Режим дня |
Обладнання: столи для станцій, спортивний майданчик, скакалки, м’ячі, маршрутні листки, компаси, таблиці «Впізнай птаха по дзьобу», «Впізнай тварину по сліду», гербарій «Лікарські рослини», олівці, таблиці з деформованими словами і текстами. |
І. Конкурс капітанів. Садовлять двох капітанів на стільці один навпроти одного. Простирадлами з поліетиленової плівки накривають їх, залишивши відкритими обличчя і руки. В руках у кожного склянка сметани з ложкою. Очі зав’язують хустиною. За сигналом гравці розпочинають годувати один одного сметаною з ложки. Виграє капітан, котрий швидше нагодує партнера. |
Старший вожатий: |
І. Організаційна робота. |
Обладнання: художня література, народні костюми, віз, човен, пліт, коні. Одяг Нептуна і Русалок. 1 дівчина: Слухайте люди, слухайте люди 2 дівчина: Юності свято, краси і Кохання |
http://www.olivie.com.ua/ru/stsenaryy-detskoho-prazdnyka/svjato-vidkryttja-litnoho-taboru.html |
„Кока-Кола” „Кульбаба” |
1-й ведучий |
Світ барвистий, веселковий |
Представлено звіт виконаної роботи у мовному дитячому таборі відпочинку "СОНЕЧКО" при Кислянській СЗШ Синельниківського району. |
В матеріалах представлено назву загону, його девіз, список дітей. Тут розміщено зразки щоденних планів роботи загону.
Знадобиться вихователям дитячих таборів. |
1. ХТО УВАЖНІШИЙ Учасники (10—20 чоловік) будуються в шеренгу перед керівником. Відстань між гравцями — крок, між ними і ведучим — 6—8 кроків. Керівник подає і виконує команди: «Шикуйсь», «Струнко», «Руки вперед», «Сісти» і т.п. Команду виконують тільки у тому випадку, коли перед нею вимовляють слово «загін». Гравець, що виконав команду без цього додаткового слова, помилився. |
. |
Дійові особи
|
Мета: Розвивати пізнавальні здібності учнів, інтерес до музики, творчу активність, вміння приймати правильне рішення, логічно мислити, працювати в колективі. Обладнання: мультимедійний проектор, мікрофони. |
Мета. Розширити знання дітей про Міжнародний день захисту дітей. Акцентувати увагу на проблемах дитинства планети. Формувати патріотичні почуття. Вчити усвідомлювати єдність своєї долі і долі Батьківщини. Обладнання. Фонограми пісень, костюми для імітованих коней, обладнання для конкурсів. |
Місце проведення: спортивний майданчик, відкрита місцевість. Інвентар: 2 відра, 2 пари калош, 2 мішки, кеглі, 2 шарфи, 2 гімнастичні палки, 2 газети, 2 канати, шишки. Перед грою гравці поділяються на дві команди. |
. |