ВЧИМОСЯ МИСЛИТИ [7] |
ВЧИМОСЯ ПИСАТИ [0] |
ВЧИМОСЯ ЧИТАТИ [2] |
ВИВЧАЄМО МАТЕМАТИКУ [5] |
ВЧИМОСЯ ГОВОРИТИ [9] |
ПОРИ РОКУ [1] |
БЕЗПЕКА ДИТИНИ [1] |
ПРИКРАШАЄМО ГРУПУ [6] |
![]() |
![]() Програмовий зміст: Закладати в дітей основи моральності, духовності через ознайомлення їх зі змістом казок В.О. Сухомлинського) Вчити дітей усвідомлювати що до людей слід ставитися привітно, доброзичливо; вчити культури спілкування ( вітатися, прощатися, просити, відмовляти); створювати такі умови й відповідні ситуації, щоб кожна дитина змогла проявити своє вміння співжиття, повчитися норм поведінки в інших; виховувати тактовність, уміння прислухатися до порад старших, робити висновки. Розвивати уяву, слухову увагу, пам’ять, зв’язне мовлення, елементи логічного мислення (аналіз, порівняння, вміння установлювати причинно-наслідкові зв’язки). |
Мета:вчити любити, пізнавати природу,помічати ознаки осені.Розвивати у дітей увагу, мислення, музикальність, артистизм.
|
![]() |
![]() . |
![]() . |
![]() . |
![]() . |
![]() . |
![]() . |
![]() . |
![]() . |
![]() . |
![]() . |
![]() . |
![]() . |
![]() . |
![]() . |
![]() . |
![]() . |
![]() . |
![]() . |
![]() Посібник цікавий і доступний. В ньому пропонуються теоретичні та практичні завдання, які охоплюють вимоги до знань і умінь учнів 1 класу . Посібник призначений для самостійної роботи учнів і контролю знань з боку батьків. |
![]() Візуально сприймаючи інформацію, діти звикнуть до неї та запам’ятають на все життя. Призначення: інформування про найважливіші номери телефонів, поради для здоров’я, естетичне оформлення кімнати. Макет стенда для класної кімнати або групи розміром 90х64 см. Можна роздрукувати на самоклеючому папері та нанести на ПВХ (3мм) і закріпити на стіну за допомогою саморізів. Два прозорих пластикових "кармана" формата А4 дозволяють розміщувати змінну інформацію про безпеку життєдіяльності. |
![]() Збірка авторських віршиків для цікавого, легшого засвоєння цифр. Віршики легко запам’ятовуються, тренуть пам’ять, сприяють збагаченню словникового запасу дітей, розвитку зв’язного мовлення, виховують бажання пізнавати навколишній світ. |