![]() . |
![]() , |
![]() Мій настрій |
![]() . |
![]() . |
![]() . |
![]() . |
![]() Сайт «Розвиток дитини» пропонує додаткові навчальні матеріали та завдання до теми «Вартість і цінність» 2-го класу Нової української школи (Тема №5, січень). |
![]() Архів містить 28 файлів |
|
![]() . |
![]() . |
![]() . |
![]() Благодійний фонд “Щаслива лапа” пропонує школам долучитись до ІІ-го Всеукраїнського уроку доброти про гуманне та відповідальне ставлення до тварин. Заняття пропонують провести 2-4 жовтня, повідомили “Новій українській школі” у фонді. Матеріали для уроку доступні за цим посиланням: |
![]() . |
![]() Новий Державний стандарт початкової освіти, що затверджений 21 лютого 2018 року, визначає вимоги до обов’язкових результатів навчання та компетентностей учнів початкових класів. Метою початкової освіти, яка включає два цикли, а саме 1-2 і 3-4 класи, є всебічний розвиток дитини, її талантів, здібностей, компетентностей та наскрізних умінь відповідно до вікових та індивідуальних психофізіологічних особливостей і потреб, формування цінностей, розвиток самостійності, творчості та допитливості. |
![]() Свідоцтво досягнень — це: форма повідомлення учневі/учениці та батькам про формувальне оцінювання зрозумілий документ для батьків, що дає розгорнуте уявлення про навчальний поступ їхньої дитини у навчальному році. Джерело: https://www.pedrada.com.ua/article/2338-svdotstvo-dosyagnen-povdomlennya-pro-formuvalne-otsnyuvannya
|
![]() . |
![]() Я рослина?”, – запитує вчителька в аудиторії. “Так”, – відповідають решта. “У мене є голова?”. “Ні”. |
![]() . |
![]() . |
![]() . |
![]() В педагогіці існує поняття формувального та підсумкового оцінювання, причому формувальне оцінювання дозволяє оцінити і скоригувати процес навчання, а підсумкове – результат навчання. Підсумкове оцінювання проводиться наприкінці навчання, найчастіше, |
![]() . |