Показано материалов: 1-19
В даній роботі розглянуті не всі методи виховання, які дозволяють педагогові здійснювати демократичний стиль діяльності. Проте можна порадити вчителям, які бажають мати позитивний діалог у взаєминах учень-учитель, керуватися у своїй педагогічній діяльності гаслом: „Людина — мета, а не засіб”. Тоді всі методи, прийоми і форми виховання, звірені з цим девізом, дозволять педагогам будувати партнерські стосунки з їхніми вихованцями.
|
У статті ми зупинимося на питанні самовиховання навичок рефлексії, з якої починаються і якою мають завершуватися комунікативні дії вчителя.
|
Запропоновані методичні матеріали «Роль фонематичних процесів в умовах формування навичок правильної звуковимови у молодших школярів» є результатом роботи над проблемою «Розвиток пізнавальних інтересів у молодших школярів при вивченні української мови».
|
. |
Досвід роботи з учнями початкових класів з використанням іноваційних технологій, диференціація - одна із форм інтерактивного навчання молодших школярів, проектні технології.
|
|
Розрахункова статистика класного керівника
Електронна таблиця допоможе класному керівнику вести статистичні дослідження успішності навчання свого класу,сформувати докладний звіт про якість навчання дітей, відвідування ними школи і інших важливих даних Формат: Excel / Мова: укр. / Розмір: 9 Мб Автор: Бройченко Анатолій |
Презентація "Формування мовленнєвої компетентності учнів шляхом активізації пізнавальної діяльності"
Презентація до виступу на педраді та МО гуманітарного циклу, що містить короткий опис роботи вчителя української мови та літератури
|
Сучасною наукою та практикою встановлено величезне значення початкового періоду у навчанні школярів не тільки для успішного оволодіння ними у майбутньому знаннями основ наук, а й для формування всебічно й гармонійно розвиненої особистості. Життя висуває на перший план педагогічні та психологічні проблеми розвитку людини як особистості, пробудження її творчих можливостей , творчих здібностей. Перші дні дитини в школі. Маленькі першокласники приходять до нас із сяючими обличчями, на яких водночас відбиваються радість, здивування, тривожне очікування. Всі вони хочуть вчитися. Свою вчительку вони уявляють чарівницею, яка їх швидко всього навчить… |
. |
. |
План роботи МО вчителів початкових класів, що містить нестандартні форми проведення засідань і пов'язаний з проблемою соціалізації |
Найважливіше у моїй роботі вчителя – це завжди пам’ятати, що кожна дитина - особистість, і знайти до неї ключик – то мудрість учителя. Учень має відчути, що він потрібний, що його чекають у школі, вірять у нього.
|
У роботі розкриті необхідні умови професійної діяльності вчителя,мотиви , які спонукають вчителя до творчого супровода свого урока,на якому важливе місто займає гра. Автор роботи надає приклади різноманітних видів діяльності на уроці та показує, що саме використанню цікавих вправ та ігрових ситуацій на уроках треба приділяти багато уваги.
|
Проект учнів 4 класів з розвитку продуктивного мислення «Звідки до нас прийшла нумерація натуральних чисел? Що ми знаємо про десятковий запис натуральних чисел?»
|
Посібник містить теоретичний і практичний матеріал для вчителів початкових класів щодо використання мультимедійних технологій під час навчально-виховного процесу. Вчителі мають змогу ознайомитися із специфікою, структурою і типами мультимедійних уроків, методикою. Наведені адреси інформаційних ресурсів мережі Інтернет, які допоможуть організувати навчання молодших школярів.
|
Словесні дидактичні ігри спрямовані на розвиток мовлення, творчих і розумових здібностей, закріплення словника дітей. Формують у дітей неординарне мислення, цікавість, пробуджують фантазію у дітей, вміння формулювати власну думку, робити висновки, застосовуючи набуті раніше знання.
|
Робота вміщує комплекс вправ на розвиток короткочасної, механічної, словесно-логічної, зорової, слухової та моторної памяті.
|
З досвіду роботи Головач Маргарити Василівни - вчителя Придорожнянської ЗОШ І ст |