ОСІННІ СВЯТА [3] |
ЗИМОВІ СВЯТА [6] |
ВЕСНЯНІ СВЯТА [8] |
ЛІТНІ СВЯТА [1] |
СПОРТИВНІ СВЯТА [1] |
ЗРОСТАЄМО ЗДОРОВИМИ [3] |
ПРОЩАВАЙ, САДОЧОК! [3] |
Показано объявлений: 1-25
![]() |
Сценарій свята "Андрієвські вечорниці"
|
![]() |
![]() Зв.м. (Ведуча, називаючи кожного випускника (найпривабливіший, найбільш працьовитий і т.д.), викликає дітей по імені в зал. Дитина, пройшовши через середину зали, стає на своє місце. Так проходять всі випускники, шикуючись у шаховому порядку.) Ведуча: Сьогодні на урочистім святі Вітає хай мелодія дзвінка Також і випускників дитячого садка! Найрозумніших, творчих, добрих, спортивних, спритних: Ведуча: Це весна, весна, весна! Радість всім несе вона! Ніжна, добра, чарівна, свято нам несе весна! Зв.м. пісня «Здравствуй мілая весна» діти співають стоячи…. |
![]() Весняне свято для любих мам ( для дошкільників різновікової групи) Мета: уточнити та розширити уявлення дітей про свято 8 Березня; підтримувати інтерес до музично – рухової творчості, розвивати навички читання літературних віршиків та співу пісень, елементи хореографії; виховувати повагу до самого святого на землі – Мами, бабусі, сестричок. |
![]() Мета: Ознайомити дітей з давніми обрядами вшанування природи, показати красу й неповторність Зелених свят. Виховувати шанобливе ставлення до народних звичаїв. Запалити в дітях іскорку святої любові до рідного краю. |
![]() Сценарій свята «Ми підем скоро в школу! Прощай, прощай, садочок!» для випускників дошкільних навчальних закаладів. Сценарій свята в дошкільному навчальному закладі |
![]() До залу заходять хлопчик і дівчинка. Вірш. Над містом колись журавель пролітав, і мовив: «Щоб хороше було малятам усім, ось тут, між дерев, ви збудуйте їм дім». |
![]() Для дошкільного віку Казковий сценарій до Дня писемності та мови, для дітей старшого віку Звучить музика, виходить ведуча. Ведуча: Доброго дня, любі діти! Сьогодні в нашому садочку свято. Діти, всі ми з вами – і дорослі, і малі – щирі українці, так? А чим ми відрізняємось від французів, від англійців? Тим, що у нас є своя держава, як вона називається? Правильно, Україна. |
![]() Для молодшого шкільного віку Казковий сценарій шкільного свята зустрічі Весни (приуроченого до свята Стрітення) Мета. Поглибити знання дітей про свято Стрітення, про весняні і зимові явища природи, їх особливості та прикмети, про історичне минуле, традиції існування цього свята. Розширити уявлення про звичаї українського народу, збагатити словниковий запас дітей термінами : звичаї, веснянки, Стрітення, Громиці, Зимобор. |
![]() Казковий сценарій ранку для садочків та молодших класів шкіл В центрі сцени на великій валізі сидить Зима – дівчина, одягнена як Снігова Королева. Вона уперлася ліктями в коліна, підпирає голову руками, час-від-часу поглядаючи на годинник на руці. За хвилину на сцену вривається дівчинка (вся в зеленому, і теж з великою валізою) – це ВЕСНА. |
![]() Діти заходять до залу під мелодію « Хлопайте в ладоши» Ведуча Не попрощались ще з зимою, |
![]() Мета: Створити радісний, святковий настрій учасників свята. Завдання: - Формувати у дітей вміння емоційно виконувати пісні і танці. - Розвивати у дітей музичний слух, пластику, творчу активність. Дійові особи: Скоморох Прошка - дорослий. Скоморох Тимошка - дорослий. Людина Розсіяний - дорослий. Діти під веселу музику збираються в музичному залі. Виходять під музику скоморохи. |
![]() Сценарій: Свято "Весела масляна" (для дітей 4-5 років) Дійові особи - Дорослі: Ведучий, Масляна, Зайчик, Лисичка. Хід свята Ведучий. Діти беруться за руки й водять хоровод. |
![]() Все! Все! Все! Всі на свято! Масляну зустрічаємо, зиму проводжаємо! Весну закликати! Поспішайте! Поспішайте! Поспішайте зайняти найкращі місця! |
![]() |
![]() Діючи особи: Ведуча, діти, Ялинка, Снігурка, Лисичка, Білочка, Ведмедики, Зайчики, Дід Мороз. Під музику діти заходять до зали, шикуються біля ялинки. Ведуча. Новорічне славне свято завітало знов до нас. |
![]() У святковій залі збираються всі учасники свята – діти у новорічних костюмах, батьки, вихователі… |
![]() ДІЙОВІ ОСОБИ: |
![]() Зала святково прикрашена до новорічного свята. Біля центральної стіни - гарно вбрана ялинка. Діти стоять за лаштунками трьома колонами у першій і третій - дівчатка-сніжинки (по четверо), у другій - герої казок (парами). Під фонограму «Вальсу квітів» П Чайковського діти виконують танок-парад . Дівчинка |
![]() . |
![]() . |
![]() МЕТА: Виробляти у дітей усвідомлене і позитивне ставлення до власного організму: сонце, повітря, вода, вітаміни, ранкова гімнастика потрібні для здоров'я. Формувати культурно-гігієнічні навички у дітей: миття рук і обличчя. Спонукати дітей до рухової активності під час виконання вправ. Імітації рухів, психогімнастики. Вводити у мову дітей слова: здоров'я, овочі, фрукти, вітаміни, ранкова гімнастика, повітря. |
![]() МЕТА: Дати дітям знання про те, що без води немає життя на землі, вода лікує людей, оздоровлює, очищає. |
![]() Мета: Вчити дітей здійснювати контроль за додержанням особистої гігієни: закріплювати навички догляду за чистотою тіла (миття рук, ніг, обличчя тощо), зубів, стежити за зачіскою. Виробляти навички правильної постави. Дати дітям можливість уявляти і висловлюватися. Закріпити назви і призначення лікарських рослин. Виховувати у дітей любов і повагу один до одного і до всього прекрасного. Матеріал: скринька з речами, які потрібні для догляду за шкірою, волоссям, зубами, лікарські рослини. Приймають участь: бабуся, Незнайко, Фея, дід Мудрило. Попередня робота: вивчення загадок, прислів’їв, легенд про лікарські рослини, бесіди про особисту гігієну, про поставу, спостереження різних випадків. |