В категории материалов: 14
Показано материалов: 1-14
Показано материалов: 1-14
Сортировать по: Дате · Названию · Рейтингу · Комментариям · Загрузкам · Просмотрам
![]() Використання методів та прийомів розвивального характеру в навчанні читання. |
![]() Програма самореалізації особистості (комплексна система завдань за повістю-казкою Антуана де Сент-Екзюпері "Маленький принц") |
![]() Міні-підручник для 6 класу (зарубіжна література). М.В. Гоголь. "Ніч перед Різдвом". |
Читання рядків навпаки за словами
Написане прочитується таким чином, що останнє слово виявляється першим, передостаннє другим і т.д. Ця вправа відучує дитину від звичного стереотипу читання ліворуч—праворуч, розвиває тонкість рухів очей і є підготовчою для наступних вправ. |
Невеличкі яскраві,пізнавальні та цікаві книжечки для формування в дітей віком 5-7 років навичок правильного читання.
|
Критический анализ проблемы нарушений чтения должен основываться прежде всего на понимании сложной психофизиологической структуры процесса чтения в норме и особенностей усвоения навыка чтения детьми. Что же представляет собой процесс чтения в норме? Чтение — сложный психофизиологический процесс. В его акте принимают участие зрительный, речедвигательный, речеслуховой анализаторы. В основе его процесса, как пишет Б. Г. Ананьев, лежат «сложнейшие механизмы взаимодействия анализаторов и временных связей двух сигнальных систем».
|
Люди читают сотни веков, но только в наше время остро встал вопрос о повышении скорости чтения. Основной причиной этого является резкое возрастание объемов информации, для усвоения и управления которыми требуется и существенное ускорение освоения информации.
Автор: эксперт Эдуард Викентьевич Минько, почетный работник высшего образования России; Санкт-Петербургский государственный университет аэрокосмического приборостроения. |
( крізь призму спадщини В.О. Сухомлинського)
« Читання і письмо – це два найнеобхідніших школяреві інструменти учіння і водночас два віконечка у навколишній світ. Без уміння швидко та свідомо читати, швидко і напівавтоматично писати дитина залишається ніби напівсліпою…» |
Підбірка дидактичних ігор, які спияють розвитку швидкості читання.
|
Шановні колеги. Дану добірку складів і таблиці слів можна використовувати на уроках навчання грамоти, читання і рідної мови.Таблиці складів допоможуть вашим дітям навчитися читати швидко і найголовніше з великим задоволенням.Маючи такі таблиці можна урізноманітнити урок різними формами роботи: роботу в парах, групові види роботи, змагання між учнями, парами, групами та багато інших видів роботи.Велику кількість різноманітних завдань можна виконувати і з таблицями слів: прочитай слова з певною буквою, спиши слова з заданою дуквою, складом, звуком...і т. д. Успіхів у роботі !!!
|
Че-че -че- влітку сонечко пече,
чу-чу-чу- всім спечу по калачу, чі-чі-чі- не лежи на печі. |
Сучасні люди дуже зайняті і часто не мають можливості приділити час читанню, воліючи відпочивати за екраном телевізора чи комп'ютера. У цій статті ви дізнаєтеся, чому читати корисно і чому його радять включити в свій щоденний графік справ.
Розвиває мислення Одна з важливих переваг читання книг - це той позитивний ефект, що воно робить на наше мислення. При читанні ми більше розмірковуємо, щоб зрозуміти ту чи іншу ідею твору. Знижує стрес |
В. Гринько "Мова"
1. Чи є у вірші слова? Барвиста, багата, дзвінка, ніжне, чуйне, лагідна, щедро. 2. Доберіть відповідні слова Будь ласка (ніжне), вибач (тремтливе), мова (барвиста, багата, рідна, тепла). В Лучук "Найрідніші слова" 1. Продовжіть: -ген тополя… - таємниче в рідній… - що країна… 2. Знайдіть помилку: - Не шуми, зелений верше, хай почує вся рідня. - Ген тополя серед поля, що вітриськом гнеться вниз. - Бо країна – Україна – мій любимий диво-край. |
" Той, хто не вміє швидко і свідомо читати,
не може успішно володіти знаннями ... " В.О. Сухомлинський.
Крапля довбає камінь не силою, а частим падінням,
так людина стає вченою не силою, а частим читанням. Овідій |