№ уроку
|
Тема уроку
|
|
Дата
|
-
|
Спонукальні речення.
|
|
|
-
|
Узагальнення знань про розповідні, питальні і спонукальні речення. Знак оклику в кінці речень, що вимовляються з сильним почуттям.
|
|
|
-
|
Головні слова в реченні.
|
|
|
-
|
Визначення головних слів у реченні.
|
|
|
-
|
Зв’язок слів у реченні за питаннями.
|
|
|
-
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Усна розповідь за ілюстрацією та планом на тему «З днем народження!»
|
|
|
-
|
Побудова речень. Поширення речень за допомогою питань.
|
|
|
-
|
Узагальнення знань з теми «Речення».
|
|
|
Слово
|
Слова, які означають назви предметів (іменники)
|
-
|
Уявлення про слова - назви предметів (іменники). Вимова і написання слова портфель, календар.
|
|
|
-
|
Розпізнавання іменників за питаннями хто? що? Вимова і написання слова диван.
|
|
|
-
|
Змінювання іменників за зразком: один – багато. Словниково-логічні вправи. Вимова і написання слова диктант.
|
|
|
-
|
Урок розвитку мовлення: розповідь за серією малюнків «Друзі птахів».
|
|
|
-
|
Велика буква в іменах, по-батькові та прізвищах людей. Вимова і написання слова черговий.
|
|
|
-
|
Велика буква у кличках тварин.
|
|
|
-
|
Велика буква у кличках тварин.
|
|
|
-
|
Велика буква у назвах міст, сіл, вулиць, річок.
|
|
|
-
|
Диктант.
|
|
|
-
|
Розвиток зв’язного мовлення.
|
|
|
Слова, які називають ознаки предметів (прикметники)
|
-
|
Уявлення про слова, які виражають ознаки предметів (прикметники). Вимова слова ознака.
|
|
|
-
|
Зв’язок прикметників з іменниками. Змінювання прикметників разом з іменниками за зразком: один – багато.
|
|
|
-
|
Тренувальні вправи на добір ознак, характерних для окремих предметів. Робота над загадками.
|
|
|
-
|
Назви ознак близькі і протилежні за значенням. Вимова і написання слова помилка.
|
|
|
-
|
Тренувальні вправи на добір слів протилежних за значенням. Вимова і написання слова метро.
|
|
|
-
|
Розвиток зв’язного мовлення. Опис дятла.
|
|
|
-
|
Перевірка мовних знань і вмінь з теми «Іменники. Прикметники»
|
|
|
Слова, що означають дії предметів (дієслова)
|
-
|
Уявлення про слова, що означають дії предметів (дієслова).
|
|
|
-
|
Спостереження за роллю дієслів у реченнях і текстах.
|
|
|
-
|
Зв’язок дієслів з іменниками у формі однини і множині (без уживання термінів). Вимова і написання слова ясен.
|
|
|
-
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Робота над діалогом насиченим дієслівними формами. Виразне читання.
|
|
|
-
|
Урок розвитку мовлення. Складання розповіді за малюнком і опорними словами.
|
|
|
-
|
Спостереження за словами - назвами дій, близькими і протилежними за значенням.
|
|
|
-
|
Спостереження за багатозначними словами - назвами дій.
|
|
|
Службові слова
|
-
|
Уявлення про службові слова і їх роль у реченні.
|
|
|
-
|
Спостереження за роллю службових слів у реченні. Вимова і написання слова понеділок.
|
|
|
-
|
Вправляння у доречному вживанні службових слів у реченнях.
|
|
|
-
|
Урок розвитку мовлення.
|
|
|
Корінь слова. Спільнокореневі слова
|
-
|
Уявлення про спільнокореневі слова і корінь слова.
|
|
|
-
|
Розпізнавання спільнокореневих слів, визначення в них спільної частини – кореня.
|
|
|
-
|
Практичні вправляння зі спільнокореневими словами.
|
|
|
-
|
Практичні вправляння зі спільнокореневими словами. Вимова і написання слова дитина.
|
|
|
-
|
Розпізнавання спільнокореневих слів та слів, близьких за значенням. Вимова і написання слова четвер.
|
|
|
-
|
Урок розвитку мовлення. Перевірка вмінь будувати усний переказ.
|
|
|
Вимова і правопис слів із ненаголошеними звуками [е], [и] в корені слова
|
-
|
Ненаголошені голосні звуки [е], [и]. Спостереження за вимовою і написанням. Перевірка ненаголошеного голосного за допомогою наголосу.
|
|
|
-
|
Тренувальні вправи на перевірку ненаголошених голосних зміною форми та добором споріднених.
|
|
|
-
|
Повторення та закріплення вивченого.
|
|
|
-
|
Диктант.
|
|
|
-
|
Перевірка мовних знань і вмінь з теми «Дієслова. Службові слова. Корінь слова. Спільнокореневі слова. Вимова і написання слів із ненаголошеними звуками [е], [и] в корені слова»
|
|
|
-
|
Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді.
|
|
|
Повторення вивченого за рік
|
-
|
Виконання комплексних вправ, які охоплюють матеріал з усіх розділів програми. Списування.
|
|
|
-
|
Аудіювання.
|
|
|
-
|
Виконання комплексних вправ, які охоплюють матеріал з усіх розділів програми.
|
|
|
-
|
Виконання комплексних вправ, які охоплюють матеріал з усіх розділів програми.
|
|
|
-
|
Виконання комплексних вправ, які охоплюють матеріал з усіх розділів програми.
|
|
|
-
|
Розвиток зв’язного мовлення.
|
|
|
-
|
Підсумковий урок за рік.
|
|
|