|
Що потрібно робити спортсменові для перемоги у змаганнях? Тренуватися, і ще раз тренуватися. Що потрібно робити дитині, щоб зрозуміти, що таке дріб? Теж тренуватися! У цьому зошиті пропонована дуже захоплива і незвичайна програма тренувань. Вона передбачає прості дії (розфарбовування, промовляння та записування), лічбу, ігри, розв’язування цікавих задач і багато чого іншого. |
Пыд час уроку учны знайомляться з заповідними об’єктами рідного краю, метою їх створення, із заходами щодо відтворення і збереження природи; Про проведенні уроку застосовуються ітнтерактивні технології
|
Мета: поглиблювати знання учнів з інформатики; розвивати творчі й інтелектуальні здібності дітей, інтерес до вивчення предмету, самостійність та наполегливість; виховувати вміння працювати у команді, почуття відповідальності, інформаційну культуру.
|
Виховний захід для Дня працівників освіти
|
Виховний захід для учнів 1-4 класів
|
Даний конспект допоможе вчителям підготуватися до уроку основ здоровя у 2 класі з теми "Гуманне ставлення до людей з різними варами"
|
Посібник містить нестандартний дидактичний матеріал до уроків з української мови у 1–4-х класах (словникові і текстові диктанти, диктанти із прислів’їв, кросворди із прислів’їв та загадок). Кожне завдання дібране на основі літер певного імені та має на меті не лише формування орфографічних навичок, розвиток мовлення і ми слення учнів, розширення їх світогляду, а й привітання дітей-іменинників, згуртування дитячого колективу, урізноманітнення форм роботи на уроці. ЗАВАНТАЖИТИ |
Курганська А. В. Літературне читання. 4 клас. ІІ семестр (за підручником О. Я. Савченко).— Х. : Вид. група «Основа», 2017. — 222, [2] с. — (Серія «Початкова школа. Мій конспект».) ISBN 978-617-00-1604-1 Посібник містить орієнтовне календарно-тематичне планування та розробки компетентнісно орієнтованих уроків літературного читання у 4-му класі (ІІ семестр), складені відповідно до вимог оновленої навчальної програми (у редакції 2016 p.), Орієнтовних вимог до оцінювання навчальних досягнень учнів 1–4-х класів (Наказ МОН від 19.08.2016 № 1009) за підручником О. Я. Савченко (К.: Видавничий дім «Освіта», 2015). Для вчителів початкової школи.ЗАВАНТАЖИТИ |
Посібник містить орієнтовне календарно-тематичне планування та розробки компетентнісно орієнтованих уроків літературного читання у 4-му класі (І семестр), складені відповідно до вимог оновленої навчальної програми (у редакції 2016 p.), Орієнтовних вимог до оцінювання навчальних досягнень учнів 1–4-х класів (Наказ МОН від 19.08.2016 № 1009) за підручником В. О. Науменко (К.: Видавництво «Генеза», 2015). ЗАВАНТАЖИТИ Для вчителів початкової школи. |
Посібник містить дидактичний матеріал з математики для учнів 4-го класу, дібраний відповідно до вимог чинної програми (у редакції 2014 р.) та змісту сучасних підручників. Різнорівневі завдання у вигляді карток призначені для узагальнення й систематизації математичних знань та вдосконалення й відпрацювання обчислювальних навичок учнів та їх контролю. Додаткові логічні завдання (з розв’язаннями та відповідями), що не увійшли до посібника, можна завантажити, скориставшись кодом на його обкладинці. Для вчителів та учнів 4-го класу, вихователів ГПД, батьків четвертокласників. ЗАВАНТАЖИТИ |
Посібник містить дидактичний матеріал з математики для учнів 3-го класу, дібраний відповідно до вимог чинної програми (у редакції 2014 р.) та змісту сучасних підручників. Різнорівневі завдання у вигляді карток призначені для узагальнення й систематизації математичних знань та вдосконалення й відпрацювання обчислювальних навичок учнів та їх контролю. Додаткові логічні завдання (з розв’язаннями та відповідями), що не увійшли до посібника, можна завантажити, скориставшись кодом на його обкладинці. Для вчителів та учнів 3-го класу, вихователів ГПД, батьків третьокласників. ЗАВАНТАЖИТИ |
Інтерактивний тренажер з математики призначений для самостійного навчання і контролю знань учнів четвертого класу. Електронний посібник охоплює увесь обсяг матеріалу, що вивчається в 4 класі за навчальною програмою з математики, і забезпечує ефективне тренування учнів в усній лічбі і розв’язуванні типових задач. Тренажер допоможе підвищити рівень знань з математики і сформувати в дитини інтерес до предмета. Електроний тренажер спрямований на засвоєння учнями в цікавій, ігровій формі навчального матеріалу з таких розділів програми: «Нумерація багатоцифрових чисел», «Усні обчислення», «Письмові обчислення», «Дроби», «Просторові відношення», «Геометричні фігури», «Математичні вирази. Рівності. Нерівності», «Величини», «Сюжетні задачі». ЗАВАНТАЖИТИ |
Інтерактивний тренажер з математики призначений для самостійного навчання і контролю знань учнів першого класу. Електронний посібник охоплює увесь обсяг матеріалу, що вивчається в 1 класі за навчальною програмою з математики, і забезпечує ефективне тренування учнів в усній лічбі і розв’язуванні типових задач. Тренажер допоможе підвищити рівень знань з математики і сформувати в дитини інтерес до предмета. |
Посібник містить докладні розробки уроків розвитку зв’язного мовлення у 4-му класі (17 уроків на рік), складені відповідно до вимог оновленої навчальної програми для ЗНЗ із навчанням українською мовою (у редакції 2014 р.) та змісту чинних підручників. У додатку подано дидактичні матеріали до уроків для копіювання (картки, опорні таблиці, схеми, кросворди тощо). Для вчителів початкової школи. ЗАВАНТАЖИТИ |
Посібник містить орієнтовне календарно-тематичне планування та розробки компетентнісно орієнтованих уроків української мови у 4-му класі (І семестр), складені відповідно до вимог оновленої навчальної програми (у редакції 2016 р.), Орієнтовних вимог до оцінювання навчальних досягнень учнів 1–4-х класів (Наказ МОН від 19.08.2016 № 1009) за підручником М. С. Вашуленка, С. Г. Дубовик, О. І. Мельниченко (К. : Видавництво «Грамота», 2015). Для вчителів початкової школи. ЗАВАНТАЖИТИ |
Посібник містить орієнтовне календарно-тематичне планування та розробки компетентнісно орієнтованих уроків української мови у 4-му класі (ІІ семестр), складені відповідно до вимог оновленої навчальної програми (у редакції 2016 р.), Орієнтовних вимог до оцінювання навчальних досягнень учнів 1–4-х класів (Наказ МОН від 19.08.2016 № 1009) за підручником М. С. Вашуленка, С. Г. Дубовик, О. І. Мельничайко (К. : Видавничий дім «Освіта», 2015). Для вчителів початкової школи. ЗАВАНТАЖИТИ |
Посібник містить дидактичні матеріали з української мови для учнів 1–4 класів, укладені відповідно до програми початкової школи, згруповані за темами та подані в?різних за ступенем складності варіантах. Запропоновані завдання дають змогу вчителю удосконалювати мовні навички учнів: орфографічні, зв’язного мовлення, мовного аналізу. ЗАВАНТАЖИТИ |
. |
мета цього заходу: ближче познайомити між собою сім`ї учнів класу; сприяти створенню дружньої класної родини, де б усі здружилися, співпрацювали, щоб зробити шкільне життя дітей змістовнішим, захоплюючим і корисним; спонукати батьків змістовно і всебічно займатися вихованням власних дітей, співпрацювати зі школою;виховувати у дітей почуття любові до батьків, свого роду, бажання примножувати родинні традиції; узагальнити значимість слова «мама»; розвивати творчість, уміння реалізувати себе в піснях, танцях, жартах, конкурсах; Формувати чуйність, доброту, милосердя.
|
Уявіть ситуацію. Ваш малюк мирно копає в пісочниці. До нього підходить інший малюк і забирає його іграшку. Ваша крихітка розгнівана і намагається силою повернути свою власність. Чому діти так бурхливо реагують, коли беруть їх іграшки? Відповідь проста: по-перше, їм шкода розлучатися зі своєю іграшкою, а по-друге, вони поки не розуміють, що іграшки беруться на час, і завжди повертаються до своїх господарів. І тільки після 3-х років дитина почне розуміти, що таке власність. |
Як правильно реагувати на грубість підлітків? Дуже часто в підлітковому віці у дітей, у зв’язку з необхідністю відчути себе дорослими, проявляються такі риси, як грубість, неповага (скоріше, зневажливе ставлення). Часто в період становлення підліток не знає, як йому проявити свою дорослість, і знаходить найпростіший шлях – грубість, зухвалі фрази, які раніше він не міг собі дозволити. І тут батькам дуже важливо правильно відреагувати, щоб не просто накричати і “натиснути” авторитетом, а виправити ситуацію. |
Видання «Мій конспект» розрахований на вчителя початковій школі, який викладає англійську мову в загально-освітній школі за програмою 2012 року. Цей методичний посібник ставить на меті надати допомогу вчителеві в підготовці до уроку. |
Видання «Мій конспект» — це посібник, який ставить на меті надати допомогу вчителеві в підготовці до уроку. Автор пропонує плани-конспекти 33 уроків англійської мови, розроблені на основі підручника О. Карп’юк “Англійська мова 1” із використанням додаткових матеріалів. Є можливість створити власний конспект, використовуючи посібник, який розрахований на вчителів загальноосвітніх закладів, які працюють у 1 класі за підручником О. Карп’юк. ЗАВАНТАЖИТИ |
Видання «Мій конспект» — це серія посібників, що ставлять за мету надати допомогу вчителеві під час підготовки та проведення уроку. Автор пропонує базову основу конспектів уроків музичного мистецтва на відривних аркушах та орієнтовне календарне планування за новою програмою Міносвіти. Узявши за основу це видання, учитель може створити власний конспект уроку.
Для вчителів загальноосвітніх навчальних закладів і студентів відповідного фаху педагогічних навчальних закладів. ЗАВАНТАЖИТИ
|