МЕТОДИЧНА СКРИНЯ ВИХОВАТЕЛЯ [21] |
ІЛЮСТРОВАНИЙ ДИДАКТИЧНИЙ МАТЕРІАЛ [31] |
КОНСПЕКТИ ЗАНЯТЬ [30] |
СВЯТА, ВІКТОРИНИ, РОЗВАГИ... [25] |
ІГРИ [0] |
РОБОТА З БАТЬКАМИ [5] |
ЕЛЕКТРОННІ ПОСІБНИКИ [3] |
![]() |
![]() |
Мета: Розширити знання дітей про Батьківщину – Україну; ознайомити із символами України – Гімном, Прапором, Гербом. Учити уважно слухати вірщі Г.Чубач , розуміти їх зміст; вміти відповідати на поставлені вихователем запитання; розвивати зв`язне та діалогічне мовлення, пам`ять, мислення, увагу. Виховувати любов до рідної землі, почуття патріотизму, повагу до державних символів України. Матеріал та обладнання: карта України , Герб, Прапор, Державний Гімн (аудіо запис), картки з малюнками тварин до гри «Допоможіть знайти рідну домівку», м`яч, козацька шапка, Прапор України в техніці пазла для гри «Склади ціле з частин», збірка віршів Г.Чубач «Українчики ідуть», паперові квіти. Словник: Батьківщина, символи, держава, Україна, незалежність, символи, прапор, герб, тризуб, гімн. Попередня робота: знайомство з картою України, заучування віршів, прислів’їв до теми.
|
![]() |
![]() . |
![]() Мета: Закріпити уміння дітей правильно співвідносити числа та цифри в межах 7, поєднувати предмети у групи за певними ознаками, користуватися узагальнюючими поняттями, розрізняти площині геометричні фігури, називати колірні відтінки, виконувати мовні інструкції. Розвивати зорове сприйняття та зорово-просторову орієнтацію у мікро- та макросередовищах, зв’язне мовлення, увагу, логічне мислення, пам’ять, дрібну моторику. Виховувати бажання активно працювати на занятті, партнерську взаємодію, самостійність. |
Сценарій свята "Андрієвські вечорниці"
|
![]() |
![]() |
«Наша, Корівонька! Знаємо одне - молоко твоє справжнє, тому й смачне!» Мета: Познайомити дітей з поняттям «реклама», видами реклами, історією її виникнення; метою та джерелами рекламування товарів; розвивати вміння орієнтуватися ц світі товарів за допомогою реклами; вчити рекламувати товар; вчитися розуміти інформацію, яку несе реклама; формувати в дітей уявлення про те, що необхідно в різних ситуаціях самій дитині, близьким людям, учити виділяти першочергові потреби; розвивати театральні здібності малят, викликати емоційний відгук від отриманих вражень. Розвивати зв’язне мовлення, уяву, мислення, пам'ять, кмітливість, критичне мислення. Виховувати інтерес до навколишнього, спостережливість. Розширювати економічне знання дітей.
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Методична розробка дидактичної гри « Я - тобі, а ти - мені» вихователя дошкільного закладу № 38 «Пізнайко» м.Кам`янське, спеціаліста Лепетухи Катерини Іванівни Мета: > дати уявлення про економічні категорії (ресурси,потреби, вибір); > учити виділяти першочергові потреби людини (їжа, вода, одяг, взуття) та ввести поняття «потреби тварин і птахів»; показати взаємозв'язок між цими потребами та шляхи їх задоволення; > продовжувати розширювати знання про «товар», його сутність і значення для життя людини.; > учити визначати різноманітність і корисність продуктів і страв, їх споживну якість; > довести до свідомості, що у виробництво товарів вкладається праця багатьох людей; показати роль праці в житті людини, її кінцевий результат; > формувати навички розсудливого раціонального споживача; > виховувати дбайливе ставлення до результату праці, любов до живих істот і бажання дбати про них.
|
![]() Програмовий зміст: Закладати в дітей основи моральності, духовності через ознайомлення їх зі змістом казок В.О. Сухомлинського) Вчити дітей усвідомлювати що до людей слід ставитися привітно, доброзичливо; вчити культури спілкування ( вітатися, прощатися, просити, відмовляти); створювати такі умови й відповідні ситуації, щоб кожна дитина змогла проявити своє вміння співжиття, повчитися норм поведінки в інших; виховувати тактовність, уміння прислухатися до порад старших, робити висновки. Розвивати уяву, слухову увагу, пам’ять, зв’язне мовлення, елементи логічного мислення (аналіз, порівняння, вміння установлювати причинно-наслідкові зв’язки). |
![]() Закладати в дітей основи моральності, духовності. Вчити дітей усвідомлювати що до людей слід ставитися привітно, доброзичливо; вчити культури спілкування ( вітатися, прощатися, просити, відмовляти); виховувати тактовність, уміння прислухатися до порад старших, робити висновки. Розвивати уяву, слухову увагу, пам’ять, зв’язне мовлення, елементи логічного мислення (аналіз, порівняння, вміння установлювати причинно-наслідкові зв’язки). |
Новак Людмила Миколаївна, вчитель Чутівської ЗОШ І-ІІІ ступенів. Пропоную Вашій увазі власний вірш, складений до проведення спільного семінару вчителів 1-их класів та вихователів старшої групи щодо наступності.
|
![]() . |
Мета:вчити любити, пізнавати природу,помічати ознаки осені.Розвивати у дітей увагу, мислення, музикальність, артистизм.
|
![]() . |
![]() . |