Показано материалов: 1-5
![]() |
![]() Світлана Топалова, Аналітичний центр «Обсерваторія демократії», для «Хвилі» |
![]() Перехід до шкільного навчання докорінно змінює весь спосіб життя дитини. У цей період в її життя входить навчання – діяльність обов’язкова, відповідальна, що потребує систематичної організованої праці. Ця діяльність ставить перед дитиною задачу послідовного, цілеспрямованого засвоєння знань, узагальнених і систематизованих в основах наук, що передбачає зовсім іншу, ніж у дошкільному дитинстві, структуру її пізнавальної діяльності. З боку суспільства дитину починають розглядати як людину, що вступила на першу сходинку |
![]() Методика призначена для виявлення системи уявлень дитини про те, як він оцінює себе сам, як, на його думку, її оцінюють інші люди і як співвідносяться ці уявлення між собою. «Драбинка» має два варіанти використання: груповий та індивідуальний. Груповий варіант дозволяє оперативно виявити рівень самооцінки. При індивідуальному вивченні самооцінки є можливість виявити причину, яка сформувала (формує) ту чи іншу самооцінку, щоб надалі в разі необхідності розпочати роботу з корекції труднощів, що виникають у дітей. |
![]() Мета: визначити ступінь соціалізації учня та його моральної вихованості. Вік учнів: від 14 років. Обладнання: роздруковані бланки тесту та контрольні аркуші відповідей, ручки або олівці. Інструкція: учню пропонується прочитати двадцять суджень і оцінити ступінь своєї згоди або незгоди за наступною шкалою: |