Поступово традиційні методи трансформуються в інноваційні, спрямовані на розвиток комунікативних умінь і навичок для організації ефективної спільної співпраці. Використання медіатехнологій формують у дитини вміння критично мислити, аналізувати отриману інформацію, вирішувати поставлені перед нею завдання, зважувати і враховувати альтернативні шляхи їх розв'язання, приймати виважені рішення, дискутувати й спілкуватися з іншими дітьми.
Сучасні протистояння та війни – це, перш за все, інформаційні війни, які чинять тиск на розум та психіку людей. Інформаційні війни є інформаційними технологіями, що впливають на інформаційні системи, маючи на меті введення в оману масової чи індивідуальної свідомості, виведення з ладу або десинхронізацію процесівуправління суспільством та його складовими, передовсім військовими [11].
Сьогодні я вирішив поділитися з вами конспектом надзвичайно цікавої і повчальної статті американського лінгвіста, політичного публіциста та філософа Ноама Чомські (Noam Chomsky), в якій він розповідає про інструменти маніпуляції людською свідомістю з боку засобів масової інформації. Стаття стосується в першу чергу американських реалій, але придивившись уважніше – можна побачити чимало методів, які були вдало перейняті українськими “послідовниками” і активно використовуються вітчизняними ЗМІ.
«СМИ фактически контролируют всю нашу культуру, пропуская ее через свои фильтры, выделяют отдельные элементы из общей массы культурных явлений и придают им особый вес, повышают ценность одной идеи, обесценивают другую, поляризуют таким образом все поле культуры».