ПРОГРАМИ [5] |
ПЛАНИ [1] |
НАКАЗИ, ЛИСТИ МОН [4] |
МЕТОДИЧНИЙ КЕЙС [11] |
Показано объявлений: 1-21
![]() |
«Наша, Корівонька! Знаємо одне - молоко твоє справжнє, тому й смачне!» Мета: Познайомити дітей з поняттям «реклама», видами реклами, історією її виникнення; метою та джерелами рекламування товарів; розвивати вміння орієнтуватися ц світі товарів за допомогою реклами; вчити рекламувати товар; вчитися розуміти інформацію, яку несе реклама; формувати в дітей уявлення про те, що необхідно в різних ситуаціях самій дитині, близьким людям, учити виділяти першочергові потреби; розвивати театральні здібності малят, викликати емоційний відгук від отриманих вражень. Розвивати зв’язне мовлення, уяву, мислення, пам'ять, кмітливість, критичне мислення. Виховувати інтерес до навколишнього, спостережливість. Розширювати економічне знання дітей.
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Методична розробка дидактичної гри « Я - тобі, а ти - мені» вихователя дошкільного закладу № 38 «Пізнайко» м.Кам`янське, спеціаліста Лепетухи Катерини Іванівни Мета: > дати уявлення про економічні категорії (ресурси,потреби, вибір); > учити виділяти першочергові потреби людини (їжа, вода, одяг, взуття) та ввести поняття «потреби тварин і птахів»; показати взаємозв'язок між цими потребами та шляхи їх задоволення; > продовжувати розширювати знання про «товар», його сутність і значення для життя людини.; > учити визначати різноманітність і корисність продуктів і страв, їх споживну якість; > довести до свідомості, що у виробництво товарів вкладається праця багатьох людей; показати роль праці в житті людини, її кінцевий результат; > формувати навички розсудливого раціонального споживача; > виховувати дбайливе ставлення до результату праці, любов до живих істот і бажання дбати про них.
|
Новак Людмила Миколаївна, вчитель Чутівської ЗОШ І-ІІІ ступенів. Пропоную Вашій увазі власний вірш, складений до проведення спільного семінару вчителів 1-их класів та вихователів старшої групи щодо наступності.
|
![]() З 24 травня 2016 року почав діяти новий «Санітарний регламент для дошкільних навчальних закладів» - документ, який регулює організацію і діяльність дитячих садків, як державної, так і приватної форми власності. В новій редакції «Санітарний регламент…» спрощує відкриття нових дошкільних закладів, оскільки прибирає надмірну зарегламентованість і деталізацію вимог. |
![]() В даний час перед педагогами освітніх закладів стоїть найважливіше завдання: розвиток комунікативних навичок дітей. Аналізуючи досвід педагогів, я прийшла до висновку, що традиційні методи не завжди ефективні в роботі з дошколятами. Нові ФГТ передбачають широке застосування інтеграції в різноманітних освітніх областях.
|
![]() Сприйняття і розуміння прекрасного починається у дитинстві. “Все прекрасне, що існує в навколишньому світі і створене людиною для інших людей, повинно доторкнутися до серця дитини і облагородити його”, — стверджував В. Сухомлинський.
|
![]() І. Загальні дані: дошкільний навчальний заклад є структурним підрозділом Високобайрацького навчально-виховного комплексу «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад»І. Загальні дані: дошкільний навчальний заклад є структурним підрозділом Високобайрацького навчально-виховного комплексу «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» |
![]() Щодо проведення Всеукраїнського фестивалю-огляду кращого досвіду роботи з навчання англійської мови у дошкільних навчальних закладах "Hello English" |
![]() Міністерством освіти і науки України, на виконання статті 22 Закону України "Про дошкільну освіту" про обов’язкове виконання дошкільними навчальними закладами незалежно від підпорядкування, типів і форми власності державних вимог до рівня розвиненості та вихованості дитини дошкільного віку, визначених Базовим компонентом дошкільної освіти та з метою моніторингу якості освітнього процесу, створено робочу групу для розроблення критеріїв визначення рівня розвитку дитини, до складу якої увійшли науковці, методисти, практики (наказ від 03.11.2014 № 1255 "Про утворення робочої групи з розроблення критеріїв визначення рівня розвитку дитини за Базовим компонентом дошкільної освіти та інструментарію їх практичного застосування"). |
![]() Про Перелік навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у дошкільних навчальних закладах у 2015/2016 навчальному році |
![]() Базовий компонент дошкільної освіти України грунтується на основних положеннях Міжнародної конвенції ООН про права дитини, Законах України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про охорону дитинства», інших нормативних актах стосовно дитинства. |
![]() . |
![]() . |