![]() висвітлює методику використання комп'ютерних ігор на уроках української мови ,літературного читання та математики ,які з точки зору дидактики дозволяють : -зробити навчання більш інтенсивним; -створювати сприятливу атмосферу для спілкування |
![]() Роль відео в освіті, безсумнівно, зростає. Але чи так це для школи? Дослідники з компанії Kaltura підготували детальний звіт. |
![]() Без тестів сьогодні не обходиться жоден викладач, будь то шкільний вчитель чи професор багатотисячного онлайн-курсу. Вибір варіанту з декількох - не єдина можливість: в опитування можна вставляти картинки та відео, змінювати формати завдання майже до безкінечності. Edutainme представили сім сервісів, які полегшать підготовку і проведення тестування. |
![]() Безневинна іграшка, чи скринька Пандори? XXI століття — час абсолютно нових підходів у розвитку й вихованні дітей (наприклад, за методиками Глена Домана, немовля можна розвивати практично з колиски). Водночас психологи в паніці: сучасні діти значно випереджають в інтелектуальному розвитку своїх однолітків 5—7-річної давності, а їхні батьки зовсім не беруть до уваги емоційний вік і фізіологічний стан своїх малюків. Хоча цей аспект розвитку дитини набагато важливіший за інтелектуальну складову. Як результат — діти вправно читають англійською, проводять години біля комп’ютера, але страждають десятками фобій і фізично ослаблені. |
![]() . |
![]() . |
![]() На початку XXI століття людство вступило в нову стадію свого розвитку - інформаційну еру, яка характеризується виникненням нових систем інформаційних технологій і, як наслідок, нових трансформацій освіти. |
![]() Використання різноманітних відеофільмів у класі є розумним способом активного залучення учнів у навчальний процес. Якщо вчителю необхідно розпалити дискусію серед школярів, сформулювати певну мету або донести контекст навчального матеріалу, відео, чи то буде художній фільм, телевізійний кліп, відео з YouTube або навіть саморобний фільм, може стати могутнім інструментом в арсеналі методів навчання вчителя. |
![]() Завдання до проектної діяльності Автор: Ірина Стеценко |
![]() Реалізація діяльнісного підходу Автор: Ольга Коршунова |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Вибуховий розвиток Інтернету стимулює розвиток нових освітніх технологій, і це вже факт безперечний. Головне завдання при цьому наступне: сформувати у вчителя Інтернет - орієнтований спосіб мислення, навчити використовувати інформацію для самоосвіти, підвищення кваліфікаційного рівня, вирішення вірогідних шкільних проблем і завдань. Що б вирішувати такі завдання необхідно визначити для себе. Як можна використовувати Інтернет в освітніх цілях: при організації уроків, для підвищення мотивації учнів до навчання, для професійного розвитку вчителів?
|
Безневинна іграшка, чи скринька Пандори? XXI століття — час абсолютно нових підходів у розвитку й вихованні дітей (наприклад, за методиками Глена Домана, немовля можна розвивати практично з колиски). Водночас психологи в паніці: сучасні діти значно випереджають в інтелектуальному розвитку своїх однолітків 5—7-річної давності, а їхні батьки зовсім не беруть до уваги емоційний вік і фізіологічний стан своїх малюків. |
В Амстердамі було відкрито першу серед країн ЄС лікарню для «комп'ютерно залежних» гравців. Цей факт свідчить про серйозність проблеми, про те, що деяких гравців у комп'ютерні ігри неможливо вилікувати у домашніх умовах. Крім того, з цього факту стає остаточно зрозумілим для пересічної людини, що від «спілкування» з комп'ютером можна по-справжньому захворіти. На жаль, у нас ще багато навіть дорослих людей не сприймають реальність. Маю на увазі батьків дошкільнят. Тому я часто чую від них, що вони дозволяють дитині знаходитися біля комп'ютера стільки, скільки дитина хоче. І це, звичайно, зручно й для самих батьків. Адже дитина зайнята, не набридає дорослим і нібито засвоює комп'ютерну грамоту, тобто інтелектуально розвивається. А що насправді?
|
Проектна діяльність є досить актуальною для розвитку творчих навичок особистості учнів. Особливістю виконання проекту є активне поєднання різних технік:тісто-пластики, бісероплетіння, вишивки стрічками. У процесі виконання підвищується творчий потенціал, активізуються здобуті вміння та навички.Змістом проектної діяльності є проведення підготовчих операцій, конструювання майбутнього виробу, практичне виготовлення виробу, оцінка і захист проекту.
|
Підготовлено вчителем початкових класів МЗШ І-ІІ ступенів № 80 Лосєвою М.М.
Інформатизація в сфері освіти, по-перше, істотно змінює на краще зміст і форми навчального процесу; по-друге, дає можливість вирішувати завдання індивідуалізації навчання, формування пізнавальних здібностей учнів, поліпшення організації навчального процесу… Переглянути |
Методика використання інформаційно-комунікадійних технологій навчання — педагогічна наука про мету, зміст, методи, форми і засоби використання інформаційних технологій у навчально-виховному процесі середньої і вищої шкіл.
|
Застосування мультимедійних засобів навчання з метою стимулювання креативності учнів початкових класів
Сьогоденні умови розвитку засобів навчання сучасної шкільної освіти зумовлюються зростаючими інтеграційними процесами, домінантними складовими яких є нові інформаційні технології (НІТ). |