Стаття "Комп’ютерні ігри як засіб формування комунікативних навичок молодших школярів"
висвітлює методику використання комп'ютерних ігор на уроках української мови ,літературного читання та математики ,які з точки зору дидактики дозволяють : -зробити навчання більш інтенсивним; -створювати сприятливу атмосферу для спілкування |
Роль відео в освіті, безсумнівно, зростає. Але чи так це для школи? Дослідники з компанії Kaltura підготували детальний звіт. |
Без тестів сьогодні не обходиться жоден викладач, будь то шкільний вчитель чи професор багатотисячного онлайн-курсу. Вибір варіанту з декількох - не єдина можливість: в опитування можна вставляти картинки та відео, змінювати формати завдання майже до безкінечності. Edutainme представили сім сервісів, які полегшать підготовку і проведення тестування. |
Безневинна іграшка, чи скринька Пандори? XXI століття — час абсолютно нових підходів у розвитку й вихованні дітей (наприклад, за методиками Глена Домана, немовля можна розвивати практично з колиски). Водночас психологи в паніці: сучасні діти значно випереджають в інтелектуальному розвитку своїх однолітків 5—7-річної давності, а їхні батьки зовсім не беруть до уваги емоційний вік і фізіологічний стан своїх малюків. Хоча цей аспект розвитку дитини набагато важливіший за інтелектуальну складову. Як результат — діти вправно читають англійською, проводять години біля комп’ютера, але страждають десятками фобій і фізично ослаблені. |
. |
. |
На початку XXI століття людство вступило в нову стадію свого розвитку - інформаційну еру, яка характеризується виникненням нових систем інформаційних технологій і, як наслідок, нових трансформацій освіти. |
Використання різноманітних відеофільмів у класі є розумним способом активного залучення учнів у навчальний процес. Якщо вчителю необхідно розпалити дискусію серед школярів, сформулювати певну мету або донести контекст навчального матеріалу, відео, чи то буде художній фільм, телевізійний кліп, відео з YouTube або навіть саморобний фільм, може стати могутнім інструментом в арсеналі методів навчання вчителя. |
Стаття з журналу "Учитель початкової школи" №1, 2014
Завдання до проектної діяльності Автор: Ірина Стеценко |
Стаття з журналу "Учитель початкової школи" №1, 2014
Реалізація діяльнісного підходу Автор: Ольга Коршунова |
Використання сервісів Веб 2.0 при викладанні теми «Алгоритми і виконавці» курсу «Сходинки до інформатики, 2 клас».
|
Навчальна програма, календарне планування, підручники, розробки уроків, програмне забезпечення.
|
Презентація дозволяє подати матеріал як систему яскравих опор-них образів із вичерпною структурованою інформацією в алгоритмічному порядку. Мета такого подання навчальної інформації полягає у формуванні в учнів системи образного мислення.
|
ЩО НАЙПЕРШЕ МИ МАЄМО ПАМ'ЯТАТИ ПРО УРОК? Сучасний урок — це далеко не одноманітна та єдина структур-но-змістова схема. Тому кожний конкретний викладач визначає для себе форми роботи, які для нього найприйнятніші, відпо-відають тій методиці, якій він віддає перевагу.
|
Комп'ютер є одним з таких засобів, що має унікальні можливості, тому його використання в школі поступово пере-ходить на всезагальний рівень. Оскільки більшість сучасних дітей мають вдома комп'ютери, то стає можливим застосування інформаційно-комунікативних технологій у загально-освітніх навчальних закладах. Підвищений інтерес дитини до комп'ютерної грамотності, дає педагогам більше варіантів подачі навчальної інформації, більше можливостей зацікавити учнів, створювати умови для продуктивної праці. Комп'ютерне навчання є ефективним під час вивчення всіх предметів. А д ж е воно дає змогу значно унаочнити програмний матеріал, краще зрозуміти та засвоїти абстрактні поняття, сформувати практичні вміння та навички.
|
Ця сторінка "Методичного альманаху - 2013" продовжує розповідь про використання ІКТ, а саме розповідає про терміни "мультимедійний урок" і "урок з мультимедійною підтримкою", надає практичні поради щодо вимог до мультимедійного супроводу уроків, ролі вчителя в цьому процесі, аналізує доцільність використання мультимедійного супроводу. Матеріал подано у вигляді таблиць.
|
Сторінки методичного альманаху, присвячені методиці використання ІКТ, вміщують санітарно-гігієнічні вимоги до організації навчальної роботи з використанням комп’ютерної техніки, перелік і короткий опис засобів навчання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, добірки навчальних та ігрових програм для підтримки вивчення предметів початкової школи тощо. Матеріал подано в зручній формі узагальнюючих таблиць.
|
На початку XXI століття людство вступило в нову стадію свого розвитку - інформаційну еру, яка характеризується виникненням нових систем інформаційних технологій і, як наслідок, нових трансформацій освіти.
|
Вибуховий розвиток Інтернету стимулює розвиток нових освітніх технологій, і це вже факт безперечний. Головне завдання при цьому наступне: сформувати у вчителя Інтернет - орієнтований спосіб мислення, навчити використовувати інформацію для самоосвіти, підвищення кваліфікаційного рівня, вирішення вірогідних шкільних проблем і завдань. Що б вирішувати такі завдання необхідно визначити для себе. Як можна використовувати Інтернет в освітніх цілях: при організації уроків, для підвищення мотивації учнів до навчання, для професійного розвитку вчителів?
|
Безневинна іграшка, чи скринька Пандори? XXI століття — час абсолютно нових підходів у розвитку й вихованні дітей (наприклад, за методиками Глена Домана, немовля можна розвивати практично з колиски). Водночас психологи в паніці: сучасні діти значно випереджають в інтелектуальному розвитку своїх однолітків 5—7-річної давності, а їхні батьки зовсім не беруть до уваги емоційний вік і фізіологічний стан своїх малюків. |
В Амстердамі було відкрито першу серед країн ЄС лікарню для «комп'ютерно залежних» гравців. Цей факт свідчить про серйозність проблеми, про те, що деяких гравців у комп'ютерні ігри неможливо вилікувати у домашніх умовах. Крім того, з цього факту стає остаточно зрозумілим для пересічної людини, що від «спілкування» з комп'ютером можна по-справжньому захворіти. На жаль, у нас ще багато навіть дорослих людей не сприймають реальність. Маю на увазі батьків дошкільнят. Тому я часто чую від них, що вони дозволяють дитині знаходитися біля комп'ютера стільки, скільки дитина хоче. І це, звичайно, зручно й для самих батьків. Адже дитина зайнята, не набридає дорослим і нібито засвоює комп'ютерну грамоту, тобто інтелектуально розвивається. А що насправді?
|
Проектна діяльність є досить актуальною для розвитку творчих навичок особистості учнів. Особливістю виконання проекту є активне поєднання різних технік:тісто-пластики, бісероплетіння, вишивки стрічками. У процесі виконання підвищується творчий потенціал, активізуються здобуті вміння та навички.Змістом проектної діяльності є проведення підготовчих операцій, конструювання майбутнього виробу, практичне виготовлення виробу, оцінка і захист проекту.
|
Підготовлено вчителем початкових класів МЗШ І-ІІ ступенів № 80 Лосєвою М.М.
Інформатизація в сфері освіти, по-перше, істотно змінює на краще зміст і форми навчального процесу; по-друге, дає можливість вирішувати завдання індивідуалізації навчання, формування пізнавальних здібностей учнів, поліпшення організації навчального процесу… Переглянути |
Методика використання інформаційно-комунікадійних технологій навчання — педагогічна наука про мету, зміст, методи, форми і засоби використання інформаційних технологій у навчально-виховному процесі середньої і вищої шкіл.
|
Застосування мультимедійних засобів навчання з метою стимулювання креативності учнів початкових класів
Сьогоденні умови розвитку засобів навчання сучасної шкільної освіти зумовлюються зростаючими інтеграційними процесами, домінантними складовими яких є нові інформаційні технології (НІТ). |