![]() Картки з української мови із завданням на кожну літеру для першого класу |
![]() . |
![]() Проект Розвиток дитини пропонує активним батькам та вихователям дитячих садків нову можливість для навчання дітей письму – Генератор прописів імені. Цей сервіс допоможе створити індивідуальні завдання-прописи для дітей для першого знайомства дітей з літерами абетки. |
![]() . |
![]() . |
![]() . |
![]() |
![]() . |
![]() Кожна мова має свою барву. Ось як описує нашу мову Людмила Баграт: «Українська має біло-сіро-блакитний колір свіжовипраного полотна, на дотик — як невеличка хмарка, гладенька і пухнаста водночас, та невловима — як полонити повітря? Пахне вона спілими яблуками, смакує криничною водою, а звучить, як журавлиний крик». Ось так і кожна частина мови є самобутньою і має свій «смак» і «запах». Прислівник — одна з «найсоковитіших» частин мови. Де ще знайти такі милозвучні «навідліг» і «смерком», «живосилом» і «ницьма», «долілиць» і «крадькома». Ця частина мови настільки точно передає картини життя, що деякі сполучення слів можна замінити одним прислівником: у той час – тоді, у той же час – водночас, значною мірою – цілком. |
![]() Завдання розвитку мовлення в наш час одне із актуальних, навіть, воно «вічне». Мовлення є засобом пізнання, спілкування, впливу, планування, оскільки воно дає змогу робити узагальнення різноманітних фактів та явищ. Сформоване мовлення позитивно впливає та характеризує людину будь-якого віку, а тим більше школяра. |
![]() . |
![]() . |
![]() Матеріал вчителя початкових класів Кам’янець-Подільського НВК №9 ім. А.М. Трояна Пасімішиної А.В. |
![]() Гра «Що робити?» Обладнання. Письмове приладдя. Хід гри і завдання. Учитель називає слово, яке відповідає на питання хто?, учні запитують його, а потім самостійно добирають і записують слова, які відповідають на питання що робити? і т.д.. Скільки слів запише учень, стільки дістає очок. Знімається два очка за кожну помилку. |
![]() Гра «Іменники на одну букву» (2 клас)
Обладнання. Письмове приладдя. Хід гри і завдання. Ведучий пропонує на певну букву дібрати і записати іменники, що відповідають на питання що? (або на питання хто?). Наприклад, на букву р: рука, редиска, річка, реп’ях, ревень, рослина. Переможцем вважається той, хто протягом визначеного часу (3-5 хв.) правильно запише найбільшу кількість таких слів. |
![]() . |
![]() Л. М. Альошина, спеціаліст вищої категорії, старший учитель; О. О. Марченко, спеціаліст вищої категорії; Ю. Б. Пилипів, спеціаліст І категорії; О. В. Зайцева, спеціаліст І категорії, ЗОШ І–ІІІ ст. № 82, м. Донецьк
|
![]() Подаємо приклади завдань для моніторингу знань учнів у ІІ семестрі. |
![]() ![]() Великий вплив на формування мовленнєвої компетентності молодших школярів мають текстові матеріали, які педагог пропонує їм для опрацювання різноманітних понять з курсу мови. Тому, складаючи план уроку, вчитель мусить ретельно обдумати, які твори і яких авторів доцільно використати у роботі над темою, аби розкрити її на кращих літературних взірцях та глибше ознайомити учнів з творчістю видатних письменників. |
![]() Аа Аа ма ас оа ка авокадо Скласти звукову модель слів. Алла, ананас, акваріум. Написати під диктовку. Африка, мама, Аліна, малина, слива, Валя, масло, санчата, дудочка, Америка, капуста, Тарас, парк, мак, мавпа, лампа. |
![]() . |
![]() ![]() Стаття з журналу "Учитель початкової школи" №6, 2013 Віршовані дидактичні казки Автор: Марина Сич |
![]() |
![]() |