![]() . |
![]() Файл має набір карток. |
![]() Євстигнєєві О.І., Житеньова Л.С., Козаченко С.Я., Ласкіна С.М., Архипченко О.І., Прудська А.В., Таран Л.І., Приходько Т.М., Силюта В.О., Дроненко Л.Г., Дрібас А.В., Пришляк Л.П., Кучеренко Л.І. |
![]() В сучасній школі затребуваною є така модель навчання, яка стимулювала і посилювала б позитивну мотивацію до навчання, формувала б здатність до самоосвіти і самоорганізації, враховувала б запити й інтереси учнів, розв’язувала б ті навчальні проблеми, з якими зустрічаються учні та вчителі на традиційних уроках. |
![]() . |
![]() |
![]() . |
![]() . |
![]() . |
![]() . |
![]() З метою підготовки до Державної підсумкової атестації в Інтернет-просторі з'являються матеріали для опрацювання. Сайт http://4book.org пропонує збірники для підготовки різних видавництв. Збірники містять зразки контрольних робіт та відповіді до них, що є зручним для використання вдома. Всі матеріали знаходяться у ПДФ-форматі. ДПА (ПКР) 2016 4 класс ЗАДАНИЯ + ОТВЕТЫ |
![]() . |
![]() У посібнику містяться цікаві завдання і вправи з логіки для розвитку логічного мислення дітей молодшого віку. Завдання, задачі та вправи спрямовані на формування таких розумових операцій, як виділення істотних ознак, знаходження закономірностей, класифікація понять і суджень, знаходження алгоритмів розв’язань, здійснення перетворень і умовиводів. |
![]() Щербина Т.М. Розв'язування вправ і задач на всі дії з натуральними числами найвластивішою формою діяльності є гра. Гра розвиває психологічну гнучкість, розкутість, комунікабельність, емоційність. Гра у навчанні - це спосіб зробити серйозну роботу цікаво. Вона дозволяє зробити уроки різноманітними, більш цікавими, підвищує активність учнів. Автор ділиться досвідом проведення уроку-проекту, уроку-гри «Зелений пакет». У статті наведено методичні рекомендації щодо роботи на кожному етапі роботи над проектом та сценарій гри як результат діяльності. |
![]() . |
![]() Склала Мінченко О.П. ,вчитель вищої категорії , вчитель – методист , НВК «Дитячий садок – початкова школа № 240» |
![]() . |
![]() . |
![]() . |
![]() . |
![]() . |
![]() . |
![]() . |