Показано материалов: 1-6
.Мета: формувати природознавчу компетентність учнів шляхом засвоєння знань про ґрунт та його роль у житті тварин; ознайомити учнів з мешканцями ґрунту, з роллю живих організмів в утворенні ґрунту, вчити висловлювати оцінні судження про стан ґрунту в природі, про ставлення людей і своє власне до проблеми збереження ґрунту від руйнування; вчити стисло характеризувати шляхи руйнування ґрунту і відповідні способи його збереження та охорони; удосконалення комунікативних навичок; формування вмінь протистояти впливу пропаганди; розвивати уміння аналізувати, робити висновки; розвивати увагу, пам’ять, вміння спостерігати, збагачувати словниковий запас учнів; виховувати дбайливе ставлення до природи; виховання відповідальності за свої дії; виховання критичного ставлення до інформації. |
План-конспект уроку природознавство/інтегрований курс «Я досліджую світ» у 3 класі “Поняття про гірські породи, які використовує людина, їхню різноманітність. Види корисних копалин. Способи їх видобування. Практична робота: ознайомлення з колекцією корисних копалин. Порівняння властивостей твердих тіл на прикладі корисних копалин |
Автор: Шевчишин Ольга Михайлівна
|
урок із використанням ІКТ , яка є іноваційною технологією і набула великої популярності в перехід суспільства до інформаційної стадії розвитку. Використовуючи інші інтерактивні технології такі, як «Робота в парах», ігрову, технологію розвитку критичного мислення. |
Мета: дати учням уявлення про властивості води (прозора, рідка, без кольору, без запаху, розчиняє деякі речовини),про зміни станів води (твердий, рідкий, газоподібний); розвивати словниковий запас учнів, мематичні здібності, дослідницький підхід до пізнання властивостей води; |
Мета. Поглиблювати знання дітей про одну з найпоширеніших речовин у природі – воду, про різні стани води; формувати уявлення дітей про роль та цінність води для всього живого; формувати в учнів обчислювальні навички; формувати вміння складати схему та рівності до сюжетних малюнків; учити складати до схеми дві рівності на додавання та дві на віднімання, складати рівності за схемами; закріпити знання складу чисел; формувати навички додавання і віднімання числа 1, додавання і віднімання нуля та відніманняоднакових чисел; формувати вміння додавати і віднімати число 2; дати поняття про місцезнаходження води в природі на основі пошуково - дослідницької діяльності;розвивати в учнів логічне мислення; виховувати допитливість, дбайливе ставлення до води. |