Аби надати повноцінну психологічну допомогу дітям, які опинилися у стресогенній ситуації, фахівці психологічної служби мають враховувати вплив стресогенних чинників |
Конфлікти – є невід’ємною частиною людських стосунків. Найчастіше вони виникають через те, що кожна людина є унікальною, має відмінні від інших погляди, уподобання і переконання, власні інтереси і бажання, які можуть вступати у суперечність з інтересами та бажаннями інших. |
Часто стресом називають стан, що виникає внаслідок потрясінь, надзвичайних ситуацій, конфліктів. Однак це не зовсім так. У 1936 році канадський вчений Ганс Сельє визначив стрес як реакцію організму на зміну внутрішнього або зовнішнього середовища. |
Перехід учнів з початкової школи в середню справедливо вважається кризовим періодом. Багаторічні спостереження педагогів і шкільних психологів свідчать про те, що цей перехід неминуче пов'язаний зі зниженням успішності, хоч і тимчасовим. Учень звик до певних порядків початкової школи і потрібен час, щоб пристосуватися до нового темпу і стилю життя |
Час навчання у початковій школі часто розглядається, як відносно спокійний період, під час якого фізичний, психічний та соціальний розвиток дитини відбувається поступово та рівномірно. Багато педагогів звикли застосовувати до першокласників ті ж прийоми та методи навчання, як і до учнів 4-го класу. |
Вчительські обіцянки самим собі, та причини, чому їх важливо виконати у новому році. Так заведено, що новий рік починається з купи обіцянок собі та іншим. Часто це банальне – ходити до спортзалу, сісти на дієту, більше спати, менше нервувати. Але навіщо ці обмеження! |
сприяти усвідомленню учасниками важливості відповідального ставлення до батьківства;
ознайомити батьків з методикою досягнення позитивних результатів, формування соціально-комунікативної компетентності дітей. учити батьків об’єктивно оцінювати власну дитину. |
Упродовж усього свого життя ми стикаємося із проблемою адаптації. Дитина йде до дитячого садка, дошкільник починає навчання в школі, молодший школяр переходить до середньої ланки, випускник вступає до вищого навчального закладу, людина просто змінює місце проживання... Від того, наскільки успішним буде період адаптації, залежать подальше навчання та кар’єрні успіхи — тому, на наш погляд, цій проблемі слід приділити найбільшу увагу.
|
Упродовж усього свого життя ми стикаємося із проблемою адаптації. Дитина йде до дитячого садка, дошкільник починає навчання в школі, молодший школяр переходить до середньої ланки, випускник вступає до вищого навчального закладу, людина просто змінює місце проживання... Від того, наскільки успішним буде період адаптації, залежать подальше навчання та кар’єрні успіхи — тому, на наш погляд, цій проблемі слід приділити найбільшу увагу.
|
Ознайомити вчителів, практичних психологів із новими ефективними формами і методами роботи з учнями
|
Встановлення позитивного емоційного контакту дітей і психолога; створення позитивного емоційного настрою в групі між дітьми; формування вміння усміхатися іншій людині, відчувати радість від усмішки, робити іншим приємно.
|
Розповісти батькам про особливості другокласників, їхню самооцінку, про вплив батьків на становлення особистості дитини; показати значення шкільної оцінки в житті дитини; формувати культуру батьківського сприйняття навчальних умінь своєї дитини; дати батькам поради щодо контролю за виконанням домашніх завдань школярами.
|
Жило-було на світі кошеня Максик. Ви скажете, що так не буває, що кошенят називають Васька або Мурчик, але наше кошеня звали саме Максик. І було воно звичайнісіньким кошеням: любило гратися, бігати, дивитися мультики і не любило лягати спати, прибирати іграшки і доїдати суп до кінця. Як і всі діти, воно поступово зростало, розумнішало і виросло таким розумним, що захотілося йому багато чого довідатися. |
Толі на Новий рік Дід Мороз під ялинку поклав чудовий айпад. Збулася Толина мрія! А то у всіх діток в дитячому садку є айпад, а у Толі немає. Тепер і у Толі з’явився айпад. Толя цілий день ходив щасливий і сіяв, як нова монета. Він ні на хвилину не розлучався зі своїм айпадом і цілував його в екран: |
. |
Релаксаційні вправи спрямовані на зняття напруги, розслаблення школярів
|
В одній хорошій сім’ї в гарному будинку жили були хлопчик і дівчинка. Були вони братом і сестрою. Хлопчика звали Ваня, а дівчинку Маша. Ваня був старший за сестричку. Мама завжди казала: “Ви брат і сестра, не сваріться!” Вані іноді здавалося, що мама любить Машу більше, що обіймає її частіше, що цукерка у Маші смачніша. |
Вік: 3-6 років. В одному лісі жило маленьке зайченя. Найбільше на світі йому хотілося бути сильним, сміливим і зробити що-небудь добре, корисне для оточуючих. Але насправді у нього ніколи нічого не виходило. Воно боялося і не вірило в себе. Тому всі в лісі прозвали його «Зайченя-боягуз». Від цього йому ставало сумно, прикро, і воно часто плакало, коли залишалося одне. Був у нього один-єдиний друг – Борсучок. |
Для діагностики тривожності слід користуватися спостереженням за поведінкою дитини, її мовленням та різноманітними проективними методиками і тестами. Є загальні ознаки, які можуть вказати нам на наявність тривожності у дитини. Згідно з даними розробників проективних тестів (малюнок людини, малюнок сім’ї і т.д.), ознаками тривожності є: штрихування, маленькі фігурки, лінії, які «стрибають», зміщення зображення вниз і вбік на аркуші, відмова від виконання завдання. |
Цели: Обучение педагогов навыкам психологической саморегуляции; трансформация негативных переживаний, связанных с аттестацией, в положительные эмоциональные состояния; развитие у педагогов устойчивой мотивации к самосовершенствованию углубление профессионального самосознания. Регулярное выполнение предложенных техник и упражнений позволит педагогу оценить свое психоэмоциональное состояние, скорректировать его, выработать навыки адекватного поведения в стрессовых ситуациях, обрести уверенность в себе. |
Діткам від 12 до 18 років запропонували добровільно провести вісім годин на самоті, виключивши можливість користуватися засобами комунікації (мобільні телефони, інтернет). При цьому їм заборонялося включати комп'ютер, будь-які гаджети, радіо і телевізор. Зате дозволявся цілий ряд класичних занять наодинці з собою: письмо, читання, гра на музичних інструментах, малювання, рукоділля, спів, прогулянки і т.п. |
Перехід до шкільного навчання докорінно змінює весь спосіб життя дитини. У цей період в її життя входить навчання – діяльність обов’язкова, відповідальна, що потребує систематичної організованої праці. Ця діяльність ставить перед дитиною задачу послідовного, цілеспрямованого засвоєння знань, узагальнених і систематизованих в основах наук, що передбачає зовсім іншу, ніж у дошкільному дитинстві, структуру її пізнавальної діяльності. З боку суспільства дитину починають розглядати як людину, що вступила на першу сходинку |
У кожного з цих чоловічків на дереві різний настрій, і вони займають різне положення. Для початку визначте, який із них найбільше схожий на вас. Після цього виберіть чоловічка, на якого ви б хотіли бути схожі.
|
Гра з елементами доповненої реальності Pokemon GO може навіть бути корисною, якщо не надто сильно нею захоплюватися. Таку думку у коментарі сайту "24" висловив психолог Андрій Полтавцев. |
Переважна більшість батьків впевнені, що телефон, телевізор або комп'ютер - ідеальний спосіб зайняти дитину. У цій статті наведені докази педіатра про те, чому такий вибір є оманою, яка тільки шкодить розумовому і фізичному розвитку дітей. |